مداخله‌گری اسلوونی در امور داخلی ایران

وزیر خارجه اسلوونی در نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا ضمن حمایت از مردم اوکراین و فلسطینیان، به اظهار نظر درباره اغتشاشات در ایران پرداخت.

«تانجا فاجون» (​Tanja Fajon) وزیر خارجه اسلوونی در حاشیه نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ضمن مداخله در امور داخلی ایران، حمایت خود را از اغتشاشات در ایران تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، او ضمن تاکید بر اینکه سلوونی آنچه در ایران رخ می‌دهد را رصد می‌کند در اظهاراتی مداخله جویانه در امور داخلی ایران نسبت به زندانیان اغتشاشگر ابراز نگرانی کرد.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره انتظاراتش از این نشست اعلام کرد: امروز قصد داریم درباره اوکراین تبادل نظر کنیم. برای ما مهم است که با همکارانمان در اوکراین در خصوص وضعیت این کشور اقداماتی انجام دهیم.

فاجون مدعی شد: من می‌خواهم خشونت روسیه علیه مردم اوکراین را بار دیگر محکوم کنم. ما از کمک‌های نهاد‌های اروپایی برای اوکراین که حدود ۵۰۰ میلیون یورو است حمایت می‌کنیم. به نظر من بسیار مهم است که تا حد امکان از مردم اوکراین حمایت شود.
وی همچنین گفت: ما همچنین نشستی غیر رسمی با نخست وزیر فلسطین خواهیم داشت. اوضاع در فلسطین (اشغالی) بسیار نگران کننده است. ما شاهد کشته شدن بسیاری از غیرنظامیان در این کشور هستیم و تنش‌ها در سرزمین‌های فلسطینی بالاست. ما قطعاً از حق ملت فلسطین حمایت می‌کنیم و به تشویق خود برای برگزاری انتخابات در این کشور ادامه می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
اگه طرفدار فلسطینی پس چرا طرفدار اوکراین اسرائیلی هم هستی پول برای اوکراین میدی ولی برای فلسطین فقط اشک میریزی اگه راست میگی همانقدر پول که به اوکراین دادی به فلسطین هم بده !!!
فقط ایران بزرگ است که تمام قد درمقابل اسرائیل کثیف ایستاده و دست فلسطینی ها را گرفته تا اسرائیل و انگلیس و آمریکا این سرزمین را قورت ندهند مرگ بر فتنه گر آشوب گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
یه کلامم از ننه ی عروس.اخه تو در حدی نیستی که تو کار مردم ایران دخالت کنی جوجه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
کاری کردید که هرکس میادو میره یک پس گردنی به دولتمردان ما میزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
22 بهمن که شد بعد باز میگن فتوشاپه و مردم بیرون نیومدن خخخخ
احمقها خودتونم بکشید و اینهمه هزینه کردیدسوخت شد رفت و اغتشاشاتم تموم شد و هزینه هاتونم به باد رفت و حالا اینها رو نگید چی بگید؟؟!
الان باید برید فرانسه و انگلیس و آلمان و... از اعتراضات و درگیری پلیس و.. بگید نه از ایران !
چرا از اون کشورها که گفتم یه چیزی نمیگید اونجا اعتراض نیست و مردم ازخوشی میریزن تو خیابون و پلیسم که ازخجالتشون درمیاد . فقط تو ایران سربریدن و کشتن و آتش زدن و... اعتراض مسالمت آمیز بود و اغتشاش نبود؟! حالا همین کشورها اگه یه پلیس اونم مسلح اگه بزنن فقط دستشو بشکنن طرفو همونجا تیربارون نمیکنند؟؟!
خلاصه خفه خون خانم !!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
تا 22 بهمن تمام زورشونو میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام‌ ،

بله درست است ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
باقالی هم خودشو انداخت وسط میوه ها، بسوزه پدر آدم ابلح اگر.. نخوری نمیگن لالی
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۵:۰۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
زرشک
آخرین اخبار