جاسازی مواد مخدر در یخچال کامیون

فرمانده انتظامی کرمان گفت: در عملیات شبانه پلیس شهرستان‌های رودبار جنوب و کهنوج، بیش از ۲۷۶ کیلوگرم شیشه و هروئین از یک کامیون یخچالدار کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودبارجنوب در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر ورود محموله سنگین مواد روانگردان و صنعتی از مرز‌های شرقی به حوزه استان کرمان، ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیر‌های احتمالی عبور این محموله را شناسایی کردند.

او افزود: بدین منظور  چند تیم از ماموران پلیس شهرستان های رودبارجنوب و کهنوج، طی یک عملیات شبانه و در نهایت سرعت عمل در چند نقطه از محور زهکلوت ـ رودبار مستقر و با پایش چندین ساعته این محور، خودروی مورد نظر که یک دستگاه کامیون یخچال دار بود را متوقف و به پاسگاه نهضت آباد منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: ماموران پلیس در پایان استقرار‌های چندین ساعته خود چندین ساعت را هم در دل شب مشغول بررسی قسمت‌های مختلف این خودرو بودند و در نهایت موفق شدند از جاساز‌های بسیار پیچیده داخل یخچال آن ۲۷۶ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد روانگردان، شامل: ۲۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه و ۲۷ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین کشف کنند.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی او به مراجع قضائی تصریح کرد: هر چند که ممکن است سوداگران مرگ برای انتقال مواد خانمانسوز مخدر،  تولیدات فوق العاده خطرناک صنعتی و گرفتار ساختن قشر جوان به اعتیاد به هر ترفندی متوسل شوند؛ اما خادمان نظم و امنیت همچون این عملیات در مقابله با آنان سر سخت‌تر عمل خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار