لیست خروجی استقلال اعلام شد

سرمربی پرتغالی استقلال لیست خروجی تیمش را اعلام کرد.

ریکاردو ساپینتو بعد از اینکه سیاوش یزدانی را در اختیار باشگاه قرار داد، اکنون طی گفت‌و‌گویی که با علی فتح الله زاده داشت و طی نامه رسمی به مدیر عامل آبی‌ها، مدافع شماره هفت تیمش را در لیست مازاد قرار داد و اعلام کرد نیازی به وی ندارد.

سیاوش یزدانی که بعد از پایان دوره سربازی بار دیگر به استقلال بازگشته بود، طی هفته‌های ابتدایی لیگ نتوانست نظر ریکاردو ساپینتو را جلب کند. با این حال او طی دیدار‌های اخیر بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت، اما اشتباهی که در ثانیه‌های پایانی دیدار حساس با سپاهان داشت و ارتکاب خطای پنالتی روی شهریار مغانلو باعث شد تا هجمه شدیدی را متحمل شود.

یزدانی در شروع تمرینات این تیم بعد از شکست مقابل سپاهان، از سوی ریکاردو ساپینتو اجازه همراهی تیمش را به دست نیاورد و در اختیار باشگاه قرار گرفت. با این حال بعد از این موضوع ساپینتو روز گذشته طی جلسه‌ای با علی فتح الله زاده اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد و رسما شماره هفت تیمش را در لیست مازاد قرار داد.

سرمربی پرتغالی استقلال به مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که سجاد شهباززاده نیز در صورتی که پیشنهاداتی داشته باشد و خواهان جدایی از این تیم باشد، مشکلی با این قضیه ندارد و او را هم می‌تواند در لیست فروش قرار دهد.

شهباززاده که در لیگ بیستم عنوان آقای گلی را کسب کرده بود، در ابتدای فصل در بورس شایعات نقل و انتقالاتی نیز قرار داشت و بحث حضورش در پرسپولیس نیز داغ بود و مذاکراتی نیز با مدیران این تیم داشت، اما در نهایت ترجیح داد بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کند. او اکنون قادر خواهد بود با توجه به عدم اعتماد ساپینتو تیم جدیدش را در پنجره نقل و انتقالاتی مشخص کند و باید دید دل از این تیم خواهد کند یا خیر.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.