منصوری:رابطه من و ساکت فراتر از مربی و بازیکن است!

مرتضی منصوری می‌گوید رابطه خوب او با ساکت الهامی باعث شد تا هوادار را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

مرتضی منصوری پس از نیم‌فصل حضور در مس رفسنجان، در نقل و انتقالات زمستانی به هوادار پیوست تا کار خود را زیر نظر ساکت الهامی دنبال کند.

منصوری گفت: «اصلی‌ترین دلیل پیوستن من به هوادار، آقای ساکت الهامی بودند. ما ارتباط خوبی داریم و ایشان با من تماس گرفتند و خودم هم تمایل داشتم که به هوادار بیایم. من و آقای الهامی چند سال با هم کار کرده‌ایم و شناخت خوبی از هم داریم و با ایشان نسبت به هر کس دیگری، راحت‌تر بودم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که به این تیم بیایم.»

مدافع جدید هوادار درباره شرایطی که در نیم‌فصل اول پشت سر گذاشت، توضیح داد: «من به مس رفتم و بعد از حدود یک ماه به من زنگ زدند که به تمرین نیا؛ چون ما دو دفاع راست داریم و کار یکی از آن‌ها که قرار بود به خدمت برود، درست شده است و گفتم چشم. دو سه هفته انفرادی تمرین کردم و سپس باز هم‌ تماس گرفتند که بیا و باز هم گفتم چشم، می‌آیم که خودم و توانایی‌هایم را ثابت کنم تا شاید بتوانم کمک کنم اما نیم‌فصل من را در لیست هم قرار ندادند. از طرفی در ۵-۶ ماه، فقط ۱۵ درصد دریافتی داشتم که پنج درصد آن هم برای حق فدراسیون می‌رود؛ در صورتی که بقیه بچه‌ها بیشتر گرفته بودند.»

او ادامه داد: «اگر از مربیان و هم‌تیمی‌های سابق من سوال کنید، شخصیت و شرایط فنی من را تایید می‌کنند؛ اما نمی‌دانم در مس چه اتفاقی افتاد. نیم‌فصل کابوس‌وار را گذراندم. منِ مرتضی منصوری نه در لیست قرار می‌گرفتم و نه بازی می‌کردم. خیلی اذیت شدم و گاهی شب‌ها خوابم نمی‌برد و فکر می‌کردم آیا از نظر فنی و انضباطی مشکلی دارم؟ چند بار از کادر فنی سوال کردم و گفتم اگر مشکلی هست، بگویید که بدانم اما جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌گرفتم. فکر نمی‌کنم بازیکنی پیدا شود که نه به او بازی بدهید، نه در لیست بگذارید و نه پولش را بدهید اما هیچ چیزی نگوید.»

وی با بیان اینکه از نظر جسمی کاملا آماده بازی است، گفت: «از نظر جسمی کاملا آماده هستم؛ اما بعد از نیم‌فصلی که پشت سر گذاشتم، از نظر روحی شرایط خوبی ندارم. من منتظر بودم این ایام بگذرد تا به تیمی بیایم که در آن آرامش داشتم. چند روز به احترام آقای الهامی در تمرین حاضر شدم و دیروز هم قرارداد بستیم. در نیم‌فصل دوم همیشه بازی‌ها سخت‌ هستند و مسیر سختی را پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم جایگاه خوبی داشته باشیم.»

منصوری با تاکید بر اینکه رابطه خوبی با ساکت الهامی دارد، بیان کرد: «رابطه من و آقا ساکت، فراتر از بازیکن و سرمربی است. چند بار با هم درباره مسائل فنی صحبت‌ کرده‌ایم و البته تجربه کار با یکدیگر را هم داریم و می‌دانیم که چه انتظاراتی از یکدیگر داریم. هوادار را انتخاب کردم تا به آرامش ذهنی برسم.»

او در پایان درباره هدفی که در نیم‌فصل دوم با هوادار دنبال خواهد کرد، گفت: «هوادار بودجه محدودی دارد و رقابت با تیم‌های صنعتی و خصوصی که بودجه خوبی دارند، سخت است؛ اما ما بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و تلاش می‌کنیم که جایگاه‌مان را نسبت به سال قبل بهتر کنیم. ما در جام حذفی هم حضور داریم و می‌خواهیم در این مسابقات هم پرقدرت ظاهر شویم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
چرا اخه؟!!!!!!!
آخرین اخبار