فرماندار کوهبنان گفت: در دهه فجر میز خدمت با حضور اعضای شورای اداری در روستا‌ها، دهستان‌ها و مسجد مرکزی کوهبنان برگزار می‌شود.

مجید توکلی در جلسه شورای اداری کوهبنان گفت: همه دولت‌ها از ابتدای انقلاب تا امروز خدمت رسانی کردند بر ماست برای رضایت حضرت حق، حل و فصل مشکلات مردم که، ولی نعمت انقلاب هستند گام برداریم.

او افزود: مدیران ادارات روابط عمومی‌ها را فعال کنند تا جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم با سرعت انجام شود.

فرماندار کوهبنان افزود: با توجه به تاکید ریاست جمهور روایت پیشرفت در جهت امید افرینی و تبیین خدمات نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد، زیرا نظام اسلامی با مهربانی تشکیل شده تا خدمت به مردم را در سرلوحه امورات خویش قرار دهد.

او تصریح کرد: در دهه فجر مسابقه کتابخوانی از کتاب رفیق خوشبخت ما به یاد سردار شهید سلیمانی برگزار می‌شود در حالی سردار دل‌ها تمام عمر را مجاهدت کرد لذا برای سالگردش تمام جهان مهیا می‌شود.

توکلی گفت:استفاده ازسیستم اتوماسیون دولت در ادارات باید مورد توجه قرار گیرد تا با حذف کاغذ بازی کار مردم روان‌تر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

او تصریح کرد: در دهه فجر میز خدمت با حضور اعضای شورای اداری و تامین در روستا‌ها، دهستان‌ها و مسجد مرکزی شهر کوهبنان برگزار می‌شود.

توکلی بیان کرد: مدیران باید بر فضا سازی ادارات به مناسبت‌های ملی و مذهبی، نصب عکس حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و ریاست جمهور در ادارات، نصب تابلوی سردر ادارات و اصلاح آن، خروج مسئولین ادارات از شهرستان با هماهنگی و انتخاب جانشین، مواظبت از اموال بیت المال، تکریم ارباب رجوع، حضور در نماز وحدت ادارات در سه شنبه هر هفته عنایت داشته باشند.

 اعضای شورای اداری کوهبنان در پایان جلسه با فریاد‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... با مشت‌های گره کرده بار دیگر بر حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران تاکید کردند.

برچسب ها: دهه فجر ، نماز وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار