دبیر ستاد امر به معروف اصفهان:

تحریم ستاد امر به معروف به دلیل حراست از ارزش‌های دینی است

حجت الاسلام مظاهری گفت: حراست و حفاظت از ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم و حراست از اصل نظام اسلامی باعث تحریم ستاد امربه معروف و نهی از منکر شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به درج نام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشورمان در فهرست تحریمی اتحادیه اروپا اظهار کرد: دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را در جنگی ترکیبی بکار گرفته که البته این نشانه اقتدار نظام اسلامی است.

حجت الاسلام محسن مظاهری ادامه داد: دشمن سعی می‌کند در فضای رسانه‌ای بعضی از نهاد‌های نظام اسلامی را مورد هجمه قراردهد که نمونه آن قرار دادن سپاه پاسداران و ستاد امربه معروف ونهی از منکر در فهرست تحریم هاست.

او با بیان اینکه این دو مجموعه در مسیر انقلاب و اهداف نظام اسلامی در حرکت هستند، گفت: دشمن با تضعیف ستاد امربه معروف و نهی از منکر در صدد تغییر مسیر اعتقادی مردم است و می‌خواهد راه و روش انقلابی را سست جلوه بدهد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان اضافه کرد: دشمنان بار‌ها در فضای مجازی و شانتاژ رسانه‌ای با انتشار خبر‌های دروغ و یا گزینشی علیه ستاد امربه معروف و نهی از منکر سعی بر تلقین شبهه‌ها در اذهان مردم کرده اند که به لطف بصیرت و آگاهی مردم موفق نبوده اند.

حجت الاسلام مظاهری با یادآوری اینکه ستاد امر به معروف بنگاه اقتصادی نیست که با تحریم قصد متوقف کردن آن را داشته باشند، تصریح کرد: مهمترین علت دشمن برای تحریم ستاد همچنین دبیر آن، فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد در حراست و حفاظت از ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم و حراست از اصل نظام بوده که سبب نارضایتی و عصبانیت آن‌ها شده است.

او افزود: راه اندازی گشت ارشاد مسئولان در قالب قرارگاه گام، رصد و اصلاح برنامه‌های آموزشی و کتب مدارس همچنین پیشنهاد تشکیل وزارت خانواده و جوانی جمعیت از جمله فعالیت‌های ستاد امربه معروف ونهی از منکر در زمانی کوتاه بوده که باعث عصبانیت بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام شده و وظیفه ما به نتیجه رساندن این برنامه هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.