چاله‌های ناشی‌ از بارندگی در بوشهر ترمیم می‌شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای هفته آینده با بهتر شدن شرایط آب و هوایی اصلاح و ترمیم چاله‌های سطح شهر تسریع می‌شود.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای استان بوشهر پنجشنبه ۶ بهمن با بیان اینکه در پی بارندگی های اخیر و تداوم آن، نشست های جزیی و ناهمواری یا چاله هایی در برخی محورهای استان رخ داده، اظهار کرد: ضمن عذرخواهی از هم استانی ها خصوصا کاربران و رانندگان عزیز، ترمیم این چاله ها بوسیله همکاران درهمه محورها شروع و از ابتدای هفته آینده با بهتر شدن شرایط آب وهوایی تسریع می شود.

وی ادامه داد: نیازمندی های لازم برای ترمیم این ناهمواری ها تامین شده تا شاهد رفع مشکل و رضایت رانندگان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای استان بوشهر ضمن توصیه رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی در شرایط بارانی بیان کرد: در شرایط جوی که  جاده ها لغزنده هستند، سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب، در انجام سفری ایمن کمک می کنند که امیدوارم رانندگان عزیز با رعایت نکات ایمنی سفر را برای خود و همراهان تلخ نکنند.

اخترشناس با اشاره به طرح راهداری زمستانی در بوشهر یادآور شد: در این طرح ۱۶۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی راهداری استان مشارکت دارند و خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در راههای استان رخ نداده است.

وی در پایان با اشاره به فعالیت شبانه روزی اطلاع رسانی راهها با شماره ۱۴۱ اظهار کرد: پایگاه گویای اطلاع‌رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان مرکز، آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.