افتتاح بیمارستان ۵۶ تختخوابی شهید راثی شاهین دژ با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، ساختمان جدید بیمارستان ۵۶ تختخوابی شهید راثی شهرستان شاهین دژ را افتتاح کرد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساختمان جدید بیمارستان ۵۶ تختخوابی شهید راثی شهرستان شاهین دژ را افتتاح کرد. طرح توسعه این بیمارستان در سال ۹۴ با زیربنای ۵۵۷۰ متر مربع، با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان آغاز شد و ۱۰۵ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای تجهیزات بیمارستانی و تامین نیروی انسانی آن هزینه شده است.‌

‌‎این بیمارستان با ۵۶ تخت، در ۵ طبقه شامل بخش بستری، سی سی یو ، آی سی یو ، رادیولوژی، آزمایشگاه، سی‌تی اسکن ، سی اس آر و چهار اتاق عمل از پروژه های نیمه تمام سلامت است که در بهمن  ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده است.

 آیین افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهید راثی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه شاهین دژ، همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، ولی‌زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و سایر مسئولان استان آذربایجان غربی و شهرستان شاهین دژ حضور داشتند.

شایان ذکر است ساختمان قدیمی بیمارستان شهید راثی شاهین دژ با ۱۰۰ تخت و سه طبقه در سال ۷۳ راه اندازی شده و جنب ساختمان جدید این بیمارستان و متصل به آن قرار دارد. با بهره‌برداری از ساختمان جدید تعداد تخت‌های بیمارستان شهید راثی به ۱۵۶ تخت افزایش یافت.

برچسب ها: بیمارستان ، سی سی یو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار