بیانیه شدیداللحن رئال مادرید درباره حمله به وینیسیوس

باشگاه رئال مادرید بعد از اقدام تهدیدآمیز گروهی از هواداران اتلتیکو مادرید که وینیسیوس جونیور را هدف گرفته بود بیانیه شدیداللحنی صادر کرد.

به نمایش گذاشتن عروسکی با پیراهن وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، درحالیکه طناب به گردنش آویزان شده بود در شهر مادرید جنجال در فوتبال اسپانیا بالا گرفته است.

این اقدام توسط گروهی از هواداران افراطی باشگاه اتلتیکو در آستانه دربی امشب شهر مادرید در کوپا دل‌ری اتفاق افتاد. بعد از آن پیام‌های زیادی منتشر شد که حمایت گروه‌های مختلف مردم اسپانیا از ستاره برزیلی رئال را نشان می‌داد.

باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش ضمن تشکر از حمایت‌ها از وینیسیوس از اقدام گروهی از هواداران اتلتیکو به شدت انتقاد کرد و خواهان پاک شدن فضای فوتبال این کشور از رفتار‌های غیر قابل قبول شد.


۱۷۹۵۲۳۲
بیانیه رسمی باشگاه رئال مادرید به این شرح است:" باشگاه رئال مادرید از همه محبت‌ها و حمایت‌ها از بازیکن ما وینیسیوس تشکر می‌کند. ما شاهد اتفاقی تاسف‌برانگیز و مشمئزکننده علیه او بودیم که ترکیبی از نژادپرستی، بیگانه‌هراسی و نفرت‌پراکنی بود.

رئال مادرید این رفتار‌ها را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می‌کند. این اقدامات حمله به حقوق اساسی و کرامت انسانی است و با ارزش‌های فوتبال و ورزش کوچکترین سنخیتی ندارد. حمله‌هایی که در حال حاضر بازیکن ما با آن روبرو است و ممکن است در آینده هر ورزشکاری با آن‌ها مواجه شود در جمعه اسپانیا جایگاهی ندارد".

رئال مادرید مسئولان این کشور را مورد خطاب قرار داده و از آن‌ها خواست هر کسی که در این اقدام مشارکت داشته را به قانون تسلیم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
انسانیت نمرده که بخوان به رنگ پوست گیر بدن