پیام استاندار گیلان در محکومیت اهانت به قرآن کریم

استاندار گیلان با صدور پیامی، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی در چند کشور اروپایی را محکوم کرد.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در پی اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در چند کشور اروپایی پیامی صادر کرد. متن پیام استاندار گیلان به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن در سالیان متمادی بی شرمانه نشان داده اند هرگاه دسیسه‌ها و اقدامات خصمانه شان در برابر وحدت، همبستگی، اقتدار و عزت مسلمانان و عاشقان ولایت و امامت زیر لوای پرچم مقدس اسلام ناب محمدی (ص) به نتیجه نمی‌رسد، با توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات دینی قصد جریحه دار کردن احساسات مردم آزادی خواه جهان به ویژه ملت مسلمان را دارند.

این در حالی است که عشق و عمل به ساحت شریف کلام الله مجید و ارادت به مقدسات دینی روز به روز عمیق‌تر شده و این اقدامات خصمانه و بی شرمانه چیزی جز درماندگی و استیصال دشمنان رذیل و نادان نیست.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان فرمودند: «اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. به رغم توطئه استکبار، قرآن روز به روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است. 

همه آزادی خواهان جهان باید درکنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.»

اینجانب ضمن محکومیت قاطع این اهانت‌ها و هتاکی‌ها، رجای واثق دارم که با وحدت بی مثال مسلمانان و آزادی خواهان جهان از تکرار چنین اقدامات بی شرمانه جلوگیری خواهد شد و باردیگر رذالت دشمنان اسلام و قرآن برای همه جهانیان نمایان‌تر می‌شود.

 اسدالله عباسی، استاندارگیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.