کشف ۲۹۴ کیلوگرم تریاک در جاده گچساران-شیراز

فرمانده انتظامی که کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۹۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده گچساران-شیراز و دستگیری سوداگران مرگ خبر داد.

سردار مصطفایی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران با هماهنگی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در جاده گچساران به شیراز ایست و بازرسی دایر کردند.

او افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر حین انجام ایست بازرسی به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

سردار مصطفایی ادامه داد: با تلاش مأموران در بازرسی از این ۲ خودرو مقدار ۲۹۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در آن‌ها جاسازی شده بود کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد؛ در این رابطه ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

سردار مصفایی می‌گوید: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.