تردد در محور‌های اصلی و شریانی خراسان جنوبی برقرار است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از برقراری تردد در محور‌های اصلی و شریانی استان خبر داد.

بهمنی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: گزارش وضعیت جوی و تردد محور‌های استان طبق آخرین تصاویر ارسالی سامانه‌های نظارت تصویری و گزارشات دریافتی از همکاران راهداری نشان می‌دهد طی ۱۲ ساعت اخیر در محور‌های بیرجند - قاین، بیرجند - اسدیه، بیرجند - سربیشه، سربیشه - نهبندان، سربیشه - درح و محور‌های فرعی بیرجند - سه قلعه، سربیشه - درمیان، قهستان - زهان و سرایان - کریمو - کاخک در مقاطع مختلف شاهد بارش برف هستیم.

او افزود: با تمهیدات و تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا این لحظه از انسداد راه‌ها با برفروبی و شن و نمک پاشی به موقع جلوگیری شده است.

بهمنی ادامه داد: به علت بارش برف در بسیاری از محور‌های فرعی و روستایی بخش مرکزی و نیمه جنوبی استان از رانندگان تقاضا داریم از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های فرعی و روستایی استان اکیداً خودداری کنند.

رئیس مرکز مدیریت را های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین هم اکنون آسمان غالب محور‌های استان ابری بوده و تردد در محور‌های اصلی و شریانی برقرار است.

او گفت: تمامی عوامل راهداری، ماشین آلات و راهداران استان طی سامانه بارشی اخیر به صورت آماده باش بوده اند و تا حصول اطمینان از ایمنی تمامی محور‌های اصلی و روستایی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

بهمنی تصریح کرد: همچنین مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های کوهستانی را دارند لازم است که قبل از سفر، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی مجهز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار