تحقق مطالبات مردمی/ ارتقاء ایمنی محور دیهوک - طبس در دستور کار قرار گرفت

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای دیهوک از آغاز اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محور دیهوک - طبس خبر داد.

آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: بر اساس اولویت‌های صورت گرفته و مطالبات مردمی ارتقاء ایمنی محور دیهوک - طبس در دستور کار قرار گرفت.

او هدف از عملیات شانه سازی در محور‌های حوزه استحفاظی را تلاش برای ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها و ایجاد آسایش و آرامش خاطر برای استفاده کنندگان از جاده‌های حوزه استحفاظی بخش دیهوک عنوان کرد و افزود: بیشترین حادثه‌های واژگونی و خروج از جاده در محور پرتردد دیهوک - طبس در محدوده کیلومتر ۱۳ تا ۲۰ این محور رخ می‌دهد که عملیات شانه سازی با هدف کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای انجام می‌شود.

آخوندی ادامه داد: محور دیهوک – طبس ۷۵ کیلومتر طول دارد که ۴۵ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی بخش دیهوک قرار دارد و عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی راه با تکیه بر توان ماشین آلات و تلاش راهداران اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای دیهوک به طول ۷ کیلومتر در دو طرف جاده در حال انجام است و درآینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک تصریح کرد:‌با توجه به فرارسیدن فصل بارش‌ها مردم به رعایت نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار