دهه فجر ۱۴۰۱؛

افتتاح و کلنگ زنی ۲۴۷ طرح همزمان در ارومیه

فرماندار ارومیه از افتتاح و کلنگ زنی ۲۴۷ طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

فرماندار ارومیه امروز در  پنجمین جلسه شورای اداری این شهرستان از افتتاح و کلنگ زنی ۲۴۷ طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

غلامحسین عماری ادامه داد: شعار دهه فجر امسال؛  ایران استوار، ۴۴ سال اقتدار نامگذاری شده و بایدتلاش کنیم جشن‌های این دهه ادامه دار باشد.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد قابل دفاع مسئولان باید برای مردم تشریح شود خواستار اجرای برنامه‌های متفاوت و متمایز در ایام دهه فجر شد.

یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: خدمتگذاران نظام با خدمت رسانی و حل مشکلات مردم این ایام را به کام مردم شیرین و ماندگار کنند.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با تشریح ویژگی‌های بودجه سال آینده کشور در مجلس افزود: افزایش سهم صندوق توسعه ملی از صادرات از ۲۰ درصد به ۴۰ درصد، اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای اتمام طرح‌های ساماندهی آب‌های مرزی و پوشش کامل بیمه سلامت برای افراد دهک پایین جامعه از جمله این ویژگی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: باید آسیب شناسی جدی از سوی همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته تا رضایتمندی مردم فراهم شود.

حجت الاسلام آقایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: امسال مسئولان باید بیش از گذشته در میدان عمل حضور داشته باشند زیرا که اثربخشی آن بیشتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.