افکار عمومی جوامع غربی کاملا محصور شده است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: افکار عمومی جوامع غربی کاملا مهندسی و محصور شده است و سردادن شعارهای حقوق بشری و آزادی شان واقعی نیست .

 سردار حمید خرمدل اظهار کرد: موضوعی که غرب بسیار مانور می دهد در خصوص آزادی است بزرگترین دروغ هایی از روزی که بشریت خلق شده اند توسط دنیای غرب است و شعارهایی همچون حقوق بشر و آزادی شان دروغ محض است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شبکه ایران اینترنشال یا همان سعودی اینترنشنال فردی در خصوص شاه صحبت می کرد و به اختیار و آزادی در زمان شاه اشاره داشت و به محضی که فرد دیگری پشت خط آمد و از ظلم شاه صحبت کرد، سریع مکالمه قطع شد.

سردار خرمدل ادامه داد: آنچه امروز در عرصه بین الملل در حال صورت گرفتن است یک واقعیت بوده که یکی از آن ها مجاز است که باید ما در حوزه قدرتمند شویم.

او گفت: بنابراین باید در فضای حقیقی و فضای مجازی خوب اقدام شود و امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی در دورترین نقاط مردم خواهان دسترسی به اینترنت هستند و ظرفیت های تخصصی مطلوبی در حوزه فضای مجازی در استان وجود دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون باید مسئولان، شرکت های دولتی، مدیران به جوانان توانمند اعتماد کنند زیرا قدرت یک کلیپ، شعر، عکش نوشته، سرود و غیره ممکن است خیلی تاثیر گذارتر از حرف ها باشند.

 سردار حمید خرمدل می گوید: زیرساخت های موجود در استان وجود دارد و ظرفیت های بالایی داریم و باید در این عرصه قدرتمند شویم زیرا که دنیای بین الملل دنیای تعارفات نیست و بسیار بی رحم است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید صدای ما توسط تولیدات فاخر رسانده شود و نباید قانع به استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی ایران باشیم و در کشورهایی چون کشورهای عربی، روسیه، هندوستان و حتی اروپا صدای ما شنیده شود.

او ادامه داد: هم اکنون تبلیغات و فشارها(عملیات) روانی آمریکا و دنیای غرب افکار عمومی و سیاست ها و برنامه های دنیا را مدیریت می کند.

سردار خرمدل ابراز کرد: برخی مواقع حجم این تبلیغات سوء آنقدر بالاست که ما فرصت نگاه به واقعیت های جامعه را نداریم و نمی گذارند داشته باشیم زیرا یک دانش آموزی که روزانه بین هشت تا ۱۰ ساعت به طور میانگین با گوشی همراه سر و کار دارد این فضای مسموم سعی می کند به او تفهیم کند، فردی که در یک مجموعه امنیتی است ماموریت دارد آدم بکشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای اینستاگرام در یک بازه زمانی ۶ ماهه تا یک ساله فرد را به تسخیر خود در می آورد و ذهن و روان مردم را به هم می ریزند.

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد با رقابت ۲۳ گروه استانی از ۲۹ آبان ماه به مدت ۲ روز در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ندرویدی باهدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی گروه‌های تخصصی تولید محتوا ، حمایت ،آموزش و توانمندسازی گروه‌ها برای رسیدن به بازار کسب‌وکار برگزار شد.

۱۳ نفر شرکت‌کننده برتر این رویداد به مرحله کشوری به‌عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد به تهران اعزام می‌شوند و نهم بهمن‌ماه در رقابت‌های کشوری شرکت می‌کنند.

 آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و فعالان فضای مجازی در کنگره شهدای استان واقع در میدان امام حسین شهر یاسوج برگزار و از برترین های این رویداد تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.