اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرکرد محله‌محور می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: از سال آینده برنامه‌های فرهنگی به صورت محله‌ای اجرا می‌شود.

محمدحسین واحدیان در جلسه شورای سیاستگذاری امور مساجد استان با اشاره به اجرای برنامه‌‎های فرهنگی به صورت محله‌ای اظهارداشت: در گذشته شاید به مباحث اجرای برنامه‌ها به صورت محله‌ای کمتر توجه شده بود، اما این امر به یک رسالت برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بدل شد و از سال آینده برنامه‌های فرهنگی به صورت محله‌ای اجرا می‌شوند.

وی از تخصیص بودجه فرهنگی برای اجرای برنامه‌ها در محلات خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد چراکه از زبان هنر برای انتقال مفاهیم نباید غافل شد و در چارچوب ارزش‌ها به مباحث پرداخته شود.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد بیان کرد: شهرداری بجای آنکه متصدی برنامه‌ها باشد باید متولی و جامعه هدف محلات باشند و با مشارکت مردم برنامه‌ها برگزار شود.

واحدیان ادامه داد: از زمان انقلاب تاکنون شاهد بوده‌ایم که اتفاقات مهمی از طریق پایگاه‌های محلی به ویژه پایگاه‌های بسیج و مساجد رقم خورده است بنابراین امروز برای اجرای برنامه‌ها می‌تواند از مساجد که کانون نورانی محلات تلقی می‌شوند بهره‌مند شد.

وی گفت: در کانون مساجد هیئت امنا و ائمه جماعات می‌توانند در مطالبه‌گری از شهرداری تأثیرگذار و مردم به صورت خودجوش برنامه‌هایی را اجرا کنند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی برای ایام پایانی سال، ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار