استاندار اصفهان:

جهت گیری ما در موضوع حجاب با محوریت خانواده است

استاندار اصفهان گفت: اگر از زاویه ایجاد امنیت به قانون حجاب و عفاف نگاه و پیامد‌های قانون شکنی را برای مردم تشریح کنیم به نتایج مورد نظر دست خواهیم یافت.

سیدرضا مرتضوی در قرارگاه حجاب و عفاف استان، با اشاره به اینکه جهت گیری ما در موضوع حجاب معطوف به محور خانواده است، اظهار کرد: آحاد جامعه ترجیح می‌دهند خانواده شان در امنیت باشند اگر از این زاویه به موضوع قانون حجاب و عفاف نگاه و تبعات قانون شکنی را برای مردم تشریح کنیم به نتایج مورد نظر دست خواهیم یافت.

او با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به موضوعات عفاف، حجاب و بنیان خانواده کم توجهی شده و همین غفلت باعث برخی مشکلات کنونی شده اظهار کرد: ضروری است در خصوص مباحث فرهنگی حجاب و زیست عفیفانه برخی ظرفیت‌ها مانند شورای شهر و امکانات شهرداری به میدان بیاید.

استاندار اصفهان گفت: اوایل مهر، دستگاه‌های اداری استان را به تشکیل ستاد عفاف وحجاب، حسب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مکلف کردیم و مقرر شد گزارش تیم‌های بررسی که با این محوریت تعریف شده اند جداگانه ارزیابی و موارد به مدیر دستگاه اعلام شود.

مرتضوی با بیان اینکه اصفهان دارالمؤمنین است و نباید استان شهید پرور و مهد فرهنگ ایران زمین را با سایر استان‌ها مقایسه کنیم، گفت: در استان ما بیشتر افراد به معارف اهل بیت (ع) علاقمند و پایبند هستند از این رو ما باید تلاش کنیم شرایط قوام و اجرای دستورات الهی فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.