اورژانس جاده‌ای بخش شیدا در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار بن از افتتاح اورژانس جاده‌ای بخش شیدا در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تخصیص داده شده است.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری بن، جلسه هم‌اندیشی فرماندار شهرستان بن به همراه تعدادی از مسئولان شهرستان با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

رضا علی‌بیگی در این نشست گفت: اجرای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت از برنامه‌ها و رویکرد‌های مطلوب و محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم و دانشگاه علوم پزشکی استان است.

فرماندار شهرستان بن با اشاره به تردد زیاد گردشگران و ورزشکاران در جاده پیست روستای بارده افزود: اخذ کد فعالیت اورژانس جاده‌ای این روستا در حال پیگیری است و پس از صدور مجوز آغاز به کار می‌کند.


بیشتر بخوانید


وی مطرح کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به حوزه بهداشت و درمان شهرستان تخصیص داده شده است.

علی‌بیگی اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن سد زاینده‌رود در بخش شیدا و تفرجگاه ساحلی این سد، اورژانس جاده‌ای در دهه مبارک فجر امسال در این بخش افتتاح می‌شود.

وی با یادآوری برنامه توسعه جوانی جمعیت بیان کرد: مرکز مشاوره و بخش تخصصی زنان و زایمان در مرکز شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بخش دیالیز و کلینیک تخصصی یکی دیگر از مباحث و مصوبات این نشست بود که احداث آن با همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.

علی‌بیگی در پایان بیان داشت: راه‌اندازی بیمارستان محلی یکی از مطالبات مردم شهرستان است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مساعدت و همکاری در خصوص پیگیری جهت اخذ مجوزات لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.