رضا کیانیان:

من جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی‌کنم

رضا کیانیان گفت: من جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی‌کنم و معتقدم باید بگذارم کسانی که به جشنواره اعتقاد دارند آن را برگزار کنند.

این هفته جشنواره چهل و یکم فیلم فجر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، رضا کیانیان که حالا در سال‌های آغازین هفتاد سالگی قرار دارد، از فراز و فرود‌های فکری‌اش طی این سال‌ها گفت و تاکید کرد که انسان همواره در حال تغییر است.

کیانیان گفت: من جشنواره را تحریم نمی‌کنم، مثل دوران ۸۸ که تلویزیون را تحریم نکردم چون تلویزیون برای ماست و آن را تحریم نمی‌کنم. من به تلویزیون می‌گفتم اگر برنامه زنده داشته باشی می‌آیم. من جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی‌کنم و معتقدم باید بگذارم کسانی که به جشنواره اعتقاد دارند، آن را برگزار کنند.

وی ادامه داد: برخی نمی‌توانند مخالف خود را تحمل کنند، ولی من می‌توانم مخالف خود را تحمل کنم. حتی اگر در قدرت باشم هم می‌توانم مخالف خود را تحمل کنم. من سال‌هاست جشنواره نمی‌روم و این به علت مخالفت با مدیران و دولت فعلی نیست. آن‌هایی که ادعای آزادی دارند و تمرین آزادی می‌کنند باید بگذارند مخالف آن‌ها هم حرف خود را بزند.

کیانیان عنوان کرد: اگر بگذارند مخالف حرف خود را بزند، گفتگو اتفاق می‌افتد. همان چالشی که سال‌هاست در کشور ما فراموش شده… برای گفتگو در کشور هیچ وقت دیر نیست. بگذارید جشنواره کار خودش را بکند و بعد آن را نقد کنید. به هر حال، من به این دلایل به جشنواره نمی‌روم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خداوند
۰۰:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
خدا همه ی بازیگر ها رو هدایت کنه، و امیدواریم فیلم و سریال های خوب در کشور ساخته بشن...
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
احسنت بر امثال شما
دعوتش کنین تلویزیون ببینیم چی میخاد بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
جان؟!!! شما؟
چرا بعضی ها خودشان را مرکز جهان تصور می کنند؟ جناب کیانیان همانطور که جهان قبل از ما بوده و بعد از ما هم برقرار خواهد ماند، هنر و سینمای ایران هم بدون شما به راه خودش ادامه خواهد داد. خودت را زیادی جدی نگیر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
آری..
آزادگی پایه و اساس هنر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
دمت گرم که تحریم نکردی هنر مند ایرانی یعنی همین اما امسال رو به خاطر مردم کشورت غیر سالهای قبل عمل کن به کوری چشم دشمنان لطفا شرکت کن
آخرین اخبار