تجهیز ناوگان خودرویی شبکه پستی کشور به سوخت پاک

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: اداره پست با کاهش سفرهای درون شهری هموطنان کمک شایانی به کاهش آلودگی هوای شهرهامی‌کند.

محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار گفت: شرکت ملی پست به عنوان یک شرکت دولتی خدمات‌رسان، با کاهش سفرهای درون شهری هموطنان و ارائه خدمات نیابتی، کمک شایانی به کاهش آلودگی هوای شهرها و حفظ محیط زیست می‌کند.

او با بیان اینکه ماهیت پست در خدمات رسانی، کاهش موازی‌کاری و همچنین کاهش هزینه‌های اضافه‌ی حمل و نقل مرسولات توسط مردم است، افزود: شبکه پستی با تجمیع ارتباطات فیزیکی، یکسان‌سازی فعالیت‌ها و بهینه‌سازی فرایندهای مرتبط در زمینه ارسال کالاها، نقش ‎آفرینی موثری در کاهش ترافیک و تردد خودروهای شخصی داشته است.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست خاطر نشان کرد: مجموعه های پستی در جهان به عنوان بزرگترین شبکه‌های فیزیکی انسانی، پیوسته در حال تدوین استراتژی‌هایی به منظور بهینه سازی خدمات و کاهش اثرات منفی چالش های زیست محیطی هستند.

او ادامه داد: رونمایی از موتورهای برقی در مجموعه شرکت ملی پست، گامی بلند در تحقق شعار پست برای زمین بوده و مورد توجه اتحادیه جهانی و کشورهای منطقه قرار گرفته است.

احمدی با بیان اینکه شبکه پستی دارای ناوگان حمل و نقل خودرویی و موتوری در سراسر کشور است، افزود: اقدام مهم دیگری که در راستای تحقق پست سبز مدنظر قرار داده‌ایم، تجهیز ناوگان خودرویی به امکان سوخت سالم برقی است تا کامیون‌ها و کامیونت‌هایی که در مسیرهای رهسپاری و شبکه مویرگی توزیع قرار دارند نیز سهم بسزایی در کاهش آلودگی محیط زیست ایفا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار