خانه خلاق در مهدی‌شهر راه‌اندازی می‌شود

سرپرست اداره میراث فرهنگی مهدی‌شهر گفت: مشارکت در راه‌اندازی خانه خلاق در راستای عملکرد و فعالیت‌های شهر ملی سوزن‌دوزی در این شهرستان پیگیری می‌شود.

مهدی متقی سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر در نشست بررسی همکاری‌های مرکز علم و فناوری که در آن، ضوابط و دستورالعمل‌های حمایتی از دو بحث گردشگری و صنایع‌دستی خلاق مطرح و چند نمونه موفق شرکت‌های فعال در حوزه صنایع‌دستی معرفی شد، توجه به این بخش‌ها را امری ضروری دانست.

وی مشترکات و فرصت‌هایی که بین صنعتگران و هنرمندان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری خلاق وجود دارد، را برشمرد و گفت: رویداد‌های فرهنگی و خلاق در راستای شناسایی ایده‌ها و استعداد‌های موجود در شهرستان مهدی‌شهر با مشارکت میراث فرهنگی و مرکز علم و فناوری برگزار می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: شناسایی و معرفی هنرمندان، صنعتگران و فعالان گردشگری خلاق در این شهرستان صورت می‌پذیرد.

متقی افزود: مشارکت در راه‌اندازی خانه خلاق در راستای عملکرد و فعالیت‌های شهر ملی سوزن‌دوزی برنامه دیگری است که در شهرستان مهدی‌شهر پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: بررسی امکان راه‌اندازی بازارچه نوروزی صنایع‌دستی در پارکینگ ساختمان پارک علم و فناوری واقع در شهمیرزاد نیز انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار