برگزاری مسابقات رالی گردشگری در تپه‌های شنی ریگان

مدیر میراث‌فرهنگی ریگان گفت: مسابقات رالی گردشگری ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه در تپه‌های شنی علی‌آباد پشت ریگ شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

امیر ابراهیمی  با بیان اینکه با توجه به وجود بلندترین تپه‌های شنی با ارتفاع بیش از ۷۵ متر و وسعت ۳۰ کیلومتر مربع در شهرستان ریگان، گفت:  این ظرفیت می‌تواند بهترین فرصت برای جذب گردشگران به سوی این شهرستان باشد.

او  افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله: مسابقات رالی و اتومبیل‌رانی تا حدودی توانسته ما را به این هدف نزدیک‌تر کند که خوشبختانه امسال نیز این برنامه در بهمن‌ماه جاری با همکاری اداره ورزش و جوانان استان کرمان، فرمانداری، ارشاد اسلامی، اداره عشایری و... برگزار می‌شود.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ریگان بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت  در این مسابقات، می‌توانند به بخش اتومبیل‌رانی  اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مراجعه کنند  و یا با این اداره تماس  بگیرند.  

او از برگزاری مسابقات شترسواری و همچنین جنگ شادی در حاشیه مسابقات رالی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم برای ایجاد روحیه شور و نشاط در مردم این گونه برنامه‌ها را به صورت مداوم در طول سال برپا کنیم.

ابراهیمی افزود:  شهرستان ریگان علاوه بر تپه‌های شنی ریگان که خاصیت درمانی هم دارند جاذبه‌های دیگری همچون: درختان نبکا (گلدان‌های طبیعی)، مقبره شاه خورشید، باغات مرکبات و نخیلات و... دارد که می‌تواند میزبان گردشگران از سرتاسر کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار