فراگیر شدن بارش‌ها در اصفهان از چهارشنبه

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و برف تا شامگاه چهارشنبه بیشتر مناطق این استان را دربرمی گیرد.

لیلا امینی اظهار کرد: سامانه ناپایدار بارشی که از دیشب در مناطق غرب و جنوب استان فعال شده تا پنج شنبه سیزدهم بهمن به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه به لحاظ قدرت و ماندگاری در مناطق غرب و جنوب استان و طی ۴۸ ساعت پیش‌روست، خاطرنشان کرد: بارش‌ها از امروز مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان را نیز فرا می‌گیرد.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین میانگین بارش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ صبح، در اسلام آباد موگویی ۶.۶ میلیمتر، فریدونشهر سه، چادگان ۲.۶، سمیرم چهاردهم و خوانسار سه دهم میلیمتر بوده است.

امینی اضافه کرد: وضع جوی بیشتر مناطق از امروز تا اواخر وقت چهارشنبه قسمتی ابری تا ابری، مه آلود و به تدریج همراه با بارش برف و باران و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته او، آبگرفتگی معابر، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای و کولاک برف در مناطق کوهستانی و مستعد طی این مدت دور از انتظار نیست.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه افزایش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

چادگان با دمای صفر درجه و خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان طی ساعات آینده پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.