ملی پوش هندبال:

صعود به مرحله دوم جام جهانی تاثیری در توجه مسئولان نداشت

مجتبی حیدرپور گفت: با وجود اینکه به مرحله دوم جام جهانی هندبال صعود کردیم، اما توجهی به این رشته ورزشی نمی کنند.

مجتبی حیدرپور ملی پوش هندبال درباره مسابقات جهانی ۲۰۲۳ اظهار کرد: تجربه عالی از حضور در این مسابقات کسب کردیم. هم در دور مقدماتی و هم مرحله دوم بازی‌های سنگینی داشتیم. شرایط خوب بود و توانستیم برای نخستین بار به جمع ۲۴ تیم برتر جهان صعود کنیم. کار بزرگی بود و شکی نیست سال‌ها طول می‌کشد تا این اتفاق بزرگ دوباره برای هندبال تکرار شود.  

او ادامه داد: نمی‌دانم باید چه کار کنیم تا دیگر به ما اهمیت بدهند. به مرحله دوم جام جهانی هندبال صعود کردیم، اما باز هم هیچ اتفاقی برای این رشته ورزشی رخ نداد و مسئولان توجهی به ما نمی کنند. برعکس اگر این اتفاق برای فوتبال رقم می‌خورد آن را در بوق و کرنا می‌کردند. با وجود اینکه تیم ملی قطر ترکیبی از بازیکنان سایر کشور‌ها را دارد و از لحاظ امکاناتی هم شرایط خیلی بهتری نسبت به ما دارد یا حتی تیم بحرین از ما نتیجه بهتری نگرفتند و این موضوع نشان می‌دهد که توانایی و پتانسیل بازیکنان ایرانی بالاست و کمی توجه می‌تواند آینده خوبی برای ما ایجاد کند.  

حیدرپور گفت: نتیجه خوبی گرفتیم و برای نخستین بار در تاریخ هندبال شگفتی ساز شدیم و به دور دوم مسابقات جهانی راه یافتیم. امیدوارم مسئولان هم توجه بیشتری به رشته ورزشی ما داشته باشند تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی یا حتی مسابقات انتخابی المپیک نتیجه  خوبی بگیریم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار