بارش برف و ریزش بهمن تمام راه‌های دسترسی کوهرنگ را مسدود کرد

فرماندار کوهرنگ وضعیت شهرستان کوهرنگ را با توجه به شدت بارش برف در این شهرستان و مسدود بودن جاده‌های مواصلاتی، اضطراری اعلام کرد.

شهباز اکبری فرماندار کوهرنگ  با اشاره به اینکه بارش شدید برف در شهرستان کوهرنگ همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: بارش برف و سقوط بهمن در گردنه‌های کوهرنگ، باعث کندی در عملیات برف‌روبی شده است.

وی با بیان اینکه گردنه‌های چری، شاه‌منصوری، تاراز و لبد در این شهرستان مسدود است، ادامه داد: مسیر ارتباطی شهرستان کوهرنگ با شهرستان‌های اطراف به دلیل بارش برف و سقوط بهمن، مسدود شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ، وضعیت این شهرستان را "اضطراری" اعلام کرد و افزود: دید کافی در جاده‌های مواصلاتی وجود ندارد.  همچنین سقوط بهمن باعث مسدود شدن گردنه تاراز شده است.

 با ورود سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری، تمامی مناطق این استان متاثر از این سامانه بارشی، بارش برف را تجربه کردند، این سامانه بارشی در شهرستان کوهرنگ باعث بارش یک متری برف شده است.

برچسب ها: بارش برف ، ریزش بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۲:۱۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
شهرستانهای کوهستانی و صعب العبور برای کاهش خدمات و امکانات میبایست کوچک باشند شهرستان وسیع کوهرنگ میبایست به چندین شهرستان کوچکتر برای رفاه حال مردم و وقت و عمرشان تقسیم شود