برف، برق ۲۱ روستای ملایر را قطع و راه ارتباطی ۴۸ روستا را مسدود کرد

فرماندار ویژه ملایر گفت: در پی بارش برف و شدت بارندگی که از بعدازظهر روز سه شنبه آغاز شده راه ارتباطی ۴۸ روستا را مسدود کرد.

سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه ملایر گفت: از بعدازظهر دیروز شاهد بارش برف و باران در شهرستان بودیم و در بسیاری از نقاط میزان بارش‌ها شدید گزارش شده است.

او از اسکان تعدادی از همشهریان و هموطنان گرفتار در برف در مراکز مختلف شهرستان خبر داد و گفت: در برخی ارتفاعات و گردنه‌ها میزان بارش برف تا یک متر گزارش شده که خداوند را بابت این نعمت الهی شکر می‌کنیم.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در پی بارش برف و باران شدید در برخی راه‌های فرعی شاهد انسداد مسیر‌ها هستیم، افزود: تاکنون ۴۸ روستای ما در محاصره برف هستند و برق ۲۱ روستای این شهرستان نیز قطع است.

اسماعیلی با بیان اینکه نیرو‌های راهداری و برق در تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و اتصال برق این روستا‌ها هستند، گفت: برای حفظ مراقبت از جان مردم و مسافران، دستگاه‌های امدادی هلال احمر، شهرداران و سایر دستگاه‌ها با تمام توان پای کار هستند.

او افزود: در برخی محور‌های مواصلاتی این شهرستان تعدادی از همشهریان و هموطنان ما که گرفتار برف شدند و به خاطر لغزندگی جاده‌ها امکان تردد نداشتند، در مراکز مختلف اسکان داده شدند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه با آمادگی اعضای ستاد بحران در شهرستان مشکل جدی به واسطه بارش برف نداریم، تاکید کرد: آمادگی خوبی در این شهرستان وجود دارد و امیدواریم تا ساعاتی دیگر راه‌های مواصلاتی مسدود حوزه استحفاظی شهرستان ملایر و راه‌های فرعی بازگشایی شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه از شهروندان درخواست داریم تا حد امکان از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت تردد حتماً از زنجیرچرخ استفاده کنند، افزود: با تلاش ستاد بحران همچون اداره راهداری، بخشداری‌ها، اورژانس، هلال احمر، شهرداری‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تاکنون مشکلی به واسطه بارش برف نداریم.

او گفت: راه‌های مواصلاتی و اصلی این شهرستان در حوزه استحفاظی باز و تردد در جریان است و در تلاش هستیم در صورت ادامه بارش برف، تا صبح مسیر‌ها باز باشد و مشکلی متوجه مردم نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار