روابط عمومی آموزش و پرورش استان همداناعلام کرد: مدارس برخی مناطق استان همدان چهارشنبه امروز ۱۲ بهمن در نوبت صبح تعطیل است.

در این اطلاعیه آموزش و پرورش همدان که بامداد چهارشنبه اعلام شد، آمده است:

به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر عمومی و مدیریت مصرف گاز مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در اسدآباد و کبودراهنگ، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مقطع متوسطه اول در تویسرکان، بهار، لالجین و قلقلرود و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی یک و۲ همدان، ملایر، نهاوند، رزن، درگزین، فامنین، جوکار، سامن، خزل، سردرود، قهاوند و گل تپه امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن در نوبت "صبح" تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی است.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز چهارشنبه ۱۲ بهمن تعطیل است.

در این اطلاعیه همچنین تصریح شده است: مراسم نمادین زنگ انقلاب به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز همدان و همچنین کانال آموزش و پرورش استان همدان در شبکه شاد پخش خواهد شد.

همچنین از مدیران مدارس خواسته شده که در مدیریت سامانه های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس نیز اهتمام ورزند.

بارش نیمه سنگین برف و باران از شبانه روز گذشته جای جای استان همدان را فراگرفته و مشکلاتی را برای مردم و شهروندان در نقاط مختلف ایجاد کرده و همچنین سبب بسته شدن برخی راه‌های اصلی و روستایی و گره‌های ترافیکی در معابر و خیابان‌های شهر‌ها کرده است.

جلیلی از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به نشانی www.hamedan.medu.ir و یا رسانه‌های رسمی را دنبال کنند.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار