زنگ انقلاب در مدارس استان کرمان نواخته شد

همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، زنگ انقلاب در ۶هزار و ۲۰مدرسه استان کرمان نواخته شد.

همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان کرمان نواخته شد.

این آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب با حضور استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، نماینده مردم کرمان در مجلس، وجمعی مدیران آموزش وپرورش استان در دبستان دخترانه شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

در ابتدا خادمیاران رضوی با در دست داشتن پرچم منور بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با قرائت صلوات خاصه شمس الشموس امام مهربانی ها، مراسم را عطر افشانی کردند.

همچنین رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او به درخشش دانش آموزان استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در شرایط فعلی است.

رضایی به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف اشاره کرد و افزود: مسابقات فوتبال چمنی بعد از ۱۷ سال امسال به مناسبت دهه مبارک با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز از سراسر کشور در حال برگزاری است.

او ضمن تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش استان در دهه فجر گفت: زنگ انقلاب در امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود.

رضایی از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۸ مدرسه در قالب ۴۰۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

دراین مراسم سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به مناسبت این روز خجسته برای اردوی گردشی دانش آموزان مدرسه شاهد اختصاص داد که با استقبال و خوشحالی مضاعف دانش آموزان همراه شد.

برچسب ها: دهه فجر ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار