نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام به ایران گفت: ۱۲ بهمن در تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد بود.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم استانی بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در گلزار شهدای رشت ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد شهدای ایران اسلامی گفت: مبدأ و انتهای انقلاب اسلامی روشن و نورانی است.

او با بیان اینکه ۱۲ بهمن روز طلایی تاریخ ایران است و در تاریخ ماندگار خواهد ماند، افزود: انقلاب اسلامی امروز مایه امید تمام جبهه مقاومت و مستضعفان جهان بوده و خواهد ماند.

امام جمعه رشت مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: ارزش‌های الهی مندرج در آرمان‌های والای انقلاب، خواسته بحق ملتی بود که با تأسی از رهبری داهیانه امام راحل در مسیر تعالی و کمال حرکت می‌کرد.

انقلاب اسلامی ایران مایه امید مستضعفان جهان است

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش مذبوحانه‌ استکبار و صهیونیسم جهانی علیه نظام اسلامی تصریح کرد: همه تلاش‌های شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی ناشی از نداشتن شناخت صحیح از این سرزمین و مردم بصیر، صبور و مقاوم آن است، اما در هر شرایطی نباید لحظه‌ای از نقشه‌های شیطانی دشمنان غافل شد.

انقلاب اسلامی ایران مایه امید مستضعفان جهان است

امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱) همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مزار شهدای رشت غبارروبی و گلباران شد.

مسئولان و مردم در این مراسم با حضور در گلزار شهدای رشت ضمن تجدیدبیعت با آرمان‌های امام و شهدا بر تدوام راه آن‌ها تأکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.