بهره برداری از ۱۵ طرح در یزدان آباد

در دومین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی، ۱۵ طرح مختلف عمرانی، بهداشتی، مخابراتی و فرهنگی در یزدان آباد زرند افتتاح شد.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند در حاشیه افتتاح ۱۵ طرح دریزدان آباد که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت، گفت: این طرح‌ها در قالب زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، احداث نیروگاه خورشیدی، مرکز بهداشتی و درمانی، اجرای فیبر نوری، احداث دکل مخابراتی تلفن همراه و ایرانسل، نصب دوربین نظارتی و روشنایی معابر در روستا‌های جلال آباد، فتح آباد، محمد آباد شعبجره، دهنوی،  سنگ و حصن آباد افتتاح شدند. 

او ساخت و تجهیز پارک محله انقلاب، جدول گذاری و زیرسازی آسفالت خیابان ولیعصر، جدول گذاری و زیرسازی بلوار امام خمینی (ره)، جدول گذاری و زیرسازی و آسفالت مسیر پارک کوهستان جمعا با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را از طرح‌های شهرداری یزدان آباد عنوان کرد. 

فرماندار زرند بیان داشت: با افتتاح طرح‌های یاد شده در یزدان شهر، نزدیک به ۵ هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای آن‌ها بهرمند شدند.

شرکت کنندگان قبل از حضور در مراسم افتتاح با حضور در گلزار شهدا و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار