با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهور:

۴۰۸ کلاس درس در کرمان افتتاح شد

۵۰ مدرسه با ظرفیت ۴۰۸ کلاس درس در استان کرمان امروز همزمان با دهه فجر و در قالب برنامه ویدیوکنفرانسی با رییس جمهور افتتاح شد.

 با حضور رییس جمهور امروز یک هزار و ۱۰۰ پروژه آموزشی و پرورشی سراسر کشور به بهره برداری رسید که ۵۰ مدرسه آن متعلق به استان کرمان بود.

مراسم نمادین این برنامه در کرمان در محل مدرسه ۶ کلاسه صنایع مس شهید باهنر واقع در شهر راین شهرستان کرمان برگزار شد.

براساس اعلام روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس کرمان، مدرسه‌ ۹ کلاسه‌ صنایع مس شهید باهنر راین با ۸۱۸ مترمربع زیربنای آموزشی در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع و حصاری به طول ۳۲۰ متر و اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد ریال احداث شده است.

 رضا هدایتی، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم بیان داشت: عملیات احداث این مدرسه در سال ۹۲ آغاز شده بود و سرانجام در سال ۱۴۰۱ در دولت حجت الاسلام و المسلمین رییسی به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه با ۹ فضای آموزشی و کارگاهی برای مقطع متوسطه احداث و آسفالت آن نیز از محل اعتبارات قیر رایگان استان انجام شده است.

براساس گزارش ها ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در سطح استان کرمان وجود دارد که در سفر رییس جمهور به این استان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به منظور تکمیل و بهره برداری آن ها اختصاص یافته است.

 منبع: خبرگزاری ایرنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار