فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مسلمانان عاملان هتک حرمت قرآن را تنبیه خواهند کرد

سردار سلامی گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آن‌ها را تنبیه خواهند کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در آیین پایانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد گفت: نور و درخشندگی قرآن چنان باشکوه و برای دشمنان کور کننده است که آنان تاب تحمل جسم قرآن را هم ندارند و به قرآن اهانت و جسارت می‌کنند.

او افزود: به کسانیکه قرآن را آتش زدند می‌گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد. از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید مسلمانان اگر ده‌ها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد و کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما امروز حافظان اسلام، قرآن و انقلاب و حافظان امامت و ولایت و امت هستیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهدا و خانواده آن‌ها چراغ راه ما هستند، بیان کرد: باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می‌کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می‌آموزیم.

او تصریح کرد: جوانان در معرض توطئه‌های سنگین دشمن هستند. دشمن تلاش می‌کند دین‌گریزی را در میان جوانان رواج دهد و به جای آن شخصیت بی هویت غربی را جایگزین کند که این یک کار شیطانی است.

سپاه حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام است

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از سخنانش گفت: سپاه پاسداران حافظ نظام و انقلاب اسلامی است، این نهاد منادی عدالت و پیام‌آور آزادی در دنیا بوده و برای احیای کرامت انسانی و عظمت اسلام آمده است.

او  افزود: اگر سپاه نبود نمی‌توانستیم از عظمت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اصرار بسیاری از کافران آن است که حرام و حلال خدا را جابه جا کنند، این خصلت منافقین است که به منکر امر و از معروف نهی کنند، اراده آنان بر این است که می‌خواهند نور خدا را با کلامشان خاموش کنند، اما خداوند نور خویش را تعالی می‌بخشد.

سردار سلامی بیان کرد: جبهه حق مردمانی هستند که می‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آنان حافظان حدود الهی بوده و احکام را جاری و یاد خدا را در دل‌ها زنده می‌کنند، از پاکیزگان، مطهر و پاک کننده هستند.

او تصریح کرد: سپاهیان مردانی هستند که پاک بوده و خداوند آنان را دوست دارد، خانه‌های آنان دروازه‌هایی برای بهشت است، چون نه تنها قرآن را در خانه می‌خوانند و آن را حفظ می‌کنند و کلماتش را به خاطر می‌سپارند، بلکه خود تجلی نطق قرآنی می‌شوند.

فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد: انقلاب اسلامی و امام راحل آمدند تا احکام خدا را برای مردم بخوانند، در حالی که دین گریزان می‌خواستند فرهنگ و ارزش‌های مبتذل غرب را بر سیمای ظاهری جوانان بنشانند که هنوز این جبهه جنگ جدی است، این انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.