گلباران قبور مطهر و منور شهیدان در سراسر کرمان

همزمان با دومین روز از دهه فجر، به یاد پداران معنوی و آسمانی شهیدان همیشه جاوید طی مراسم جداگانه‌ای در سراسر استان، قبور مطهر آن‌ها گلباران شد.

این مراسم در کوهبنان، در حرم مطهر امام زاده سلیمانشاه با حضور اعضای ستاد دهه فجر، بسیجیان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معزز شهیدان برگزار شد که با گلباران قبور مطهر شهیدان، سخنرانی و توزیع کیک جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به همت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان همراه بود.

در این مراسم، مجید توکلی فرماندار کوهبنان، شهیدان را مهمترین و ارزشمندترین دستاورد انقلاب عنوان کرد و گفت: خانواده شهدا، چشم و چراغ انقلاب و مردم ایران اسلامی هستند؛ چرا که در دوران دفاع مقدس، ارزشمندترین و بهترین هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب فدا کردند.

او افزود: شهیدان همواره ناظر و مدد رسان جامعه هستند؛ لذا در اغتشاشات اخیر در کنار معرفت و بصیرت مردم، خون شهیدان بود که فتنه را خاموش کرد و دشمنان را به حاشیه راند.

توکلی تأکید کرد: باید به وصیت شهیدان عمل کنیم و به آنان تاسی نماییم در حالی که مهمترین وصیت آنان ولایت مداری است؛ لذا تلاش کنیم همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم.

گلباران قبور مطهر شهدا در سایر شهرستان های استان نیز انجام شد.

شهرستان کوهبنان

گلباران قبور مطهر و منور شهیدان در کوهبنان

شهرستان رفسنجان

گلباران قبور مطهر و منور شهیدان در رفسنجان

شهرستان انار

گلباران قبور مطهر و منور شهیدان در شهرستان انار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار