فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش:

ارتش به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی به مردم خوی است

سرتیپ حاجیلو گفت: ارتش، با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی به مردم خوی با توزیع مواد غذایی، اهدای چادر، و وسایل گرمایشی است.

امیر سرتیپ علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با تاکید بر این که یگان‌های این منطقه تا حل تمامی مشکلات مردم در منطقه باقی خواهند ماند، گفت: ارتش با ورود قوی و کامل خود به مناطق زلزله زده در خدمتگزاری به مردم، پیشگام است.

وی با اشاره به توزیع مواد غذایی، اهدای چادر، والور نفتی، مواد غذایی گرم، نان و جیره خشک ۷۲ ساعته و وسایل گرمایشی به مردم آسیب دیده اظهار داشت: در گردان بلیّات نیروی زمینی ارتش که تجربه کمک به مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب را نیز دارند، امکانات اساسی برای رفع مشکلات مردم وجود دارد که با همکاری تیپ مرند، تیپ سلماس، تیپ شهید آبشناسان و گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی در حال توزیع میان مردم زلزله زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش افزود: در حال حاضر نیز، با استفاده از حداکثر توان خود، در حال امدادرسانی به مردم ۲۰ روستای زلزله‌زده با توزیع روزانه پنج هزار پرس غذا و ۱۲ هزار قرص نان هستیم. هم‌چنین قرارگاه امداد و نجات حضرت ولیعصر (عج) برای امدادرسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان خوی تشکیل شده که علاوه بر این موارد، امکاناتی از جمله چادر و کانتینر را برای مردم روستا‌ها فراهم آورده و در حال ترمیم خانه‌های آسیب دیده است.

امیر سرتیپ علی حاجیلو با اشاره به احداث بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۱۸۰ نفر در شهرستان خوی خاطر نشان کرد: گردان بهداشت و درمان قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با احداث این بیمارستان صحرایی و انتقال بیماران بدحال به بیمارستان‌های امام علی (ع) تبریز و بیمارستان منطقه‌ای ارومیه توانسته کمک‌های شایانی را به مردم زلزله‌زده داشته باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نیرو‌های ارتش تا پایان ماموریت و روند عادی زندگی مردم در کنار آن‌ها خواهند بود، گفت: امروز ارتش ظرفیتی دارد که می‌تواند در بدترین شرایط با مدیریت عالی در برطرف ساختن مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن حاضر شده و خدمتگزار مردم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار