تعامل و نظارت مسئولان برای رشد سرمایه‌های تولید

نماینده ولی فقیه در گیلان در ستاد دهه فجر کمیته کارگری گفت: بیان اقدامات خوب دولت در بخش‌های مختلف موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست کمیته کارگری ستاد بزرگداشت دهه فجر در گیلان گفت : بیان دستاورد‌ها و اقدامات دولت در رونق اقتصاد و بخش‌های تولیدی کشور باعث می‌شود دشمن از خلأ اطلاع رسانی در این حوزه استفاده نکند.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به ضرورت تلاش در ۳ عرصه تولید، اشتغال و صادرات گفت: تقویت صادرات در بخش فنی و مهندسی و استفاده از بازار آسیای میانه برای عرضه کالا‌های ایرانی نقش مهمی در رونق اقتصادی خواهد داشت.تعامل و نظارت مسئولان برای رشد سرمایه‌های تولیدنماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه بر ضرورت هم افزایی مدیران برای حل مشکلات، افزود: در کنار تعامل، باید نظارت و مدیریت هم در اولویت کار مسوولان باشد تا شاهد رشد سرمایه‌ها در بدنه تولید کشور باشیم.

وی همچنین بر ضرورت بیان دستاورد‌های دولت در یکسال گذشته نیز تاکید کرد.

سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز با اشاره به تلاش دولت برای ایجاد یک میلیون شغل در کشور گفت: سهم گیلان ایجاد حدود ۳۱ هزار شغل است که از این میزان تاکنون ۲۷ هزار شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.