تشکیل پایگاه جهادی، خدماتی با شعار زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه در رشت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تشکیل پایگاه جهادی ارائه خدمات با شعار " زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه " در پارک عینک رشت خبرداد.

سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: این پایگاه جهادی به مدت سه روز ازتاریخ ۲۵ الی ۲۷ دی ماه درمنطقه عینک، خیابان شهیدبابایی (صف سر) در در مرکز مثبت زندگی (کد:۴۵۹۰) پذیرای ساکنین این منطقه خواهد بود.

سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: پایگاه جهادی با شعار " زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه" با هدف ارایه خدمات و سلامت محور به ساکنین منطقه عینک رشت با الویت زنان تشکیل می‌شود.

آقاجانی افزود: این پایگاه جهادی به مدت سه روز ازتاریخ ۲۵ تا ۲۷ دی ماه درمنطقه عینک، خیابان شهیدبابایی (صف سر) در مرکز مثبت زندگی (کد:۴۵۹۰) آماده خدمت رسانی به ساکنین این منطقه است.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان، غربالگری سرطان، فشارخون ودیابت توسط پزشک متخصص زنان، مشاوره و روان شناختی، مهارت آموزی، مشاوره شغلی و هدایت نیروی کار، خدمات فرهنگی و ورزشی از جمله خدماتی است که ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: باید با برگزاری مستمر چنین برنامه‌هایی به ویژه در مناطق و محلات کم‌برخوردار که دسترسی کمتری به امکانات دارند، زمینه کاهش برخی از هزینه‌های خدماتی و رفاهی را برای مردم آن منطقه فراهم کرد.

برچسب ها: سلامت ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.