رئیس اداره گاز گناباد:

پوشش گاز رسانی در شهر‌ها و روستا‌های گناباد به ۱۰۰ درصد رسید

رئیس اداره گاز گناباد گفت: پوشش گازرسانی در این شهرستان با اجرای چند پروژه گاز رسانی روستایی به ۱۰۰ درصد رسیده است و اکنون همه شهر‌ها و روستا‌های گناباد از نعمت گاز برخوردار هستند.

اکبر نجاتی رئیس اداره گاز گناباد گفت: در راستای توجه نظام جمهوری اسلامی برای گسترش شبکه گاز رسانی در نقاط مختلف کشور، از سال ۱۳۸۷ این شهرستان به شبکه گاز سراسری پیوست. با اجرای یک هزار و ۸۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز رسانی در گناباد طی ۱۴ سال گذشته، همه چهار شهر و ۵۵ روستای شهرستان گناباد به شبکه گاز پیوستند.

وی افزود: از این میزان ۸۶۷ کیلومتر در مناطق شهری و ۲۱۴ کیلومتر در مناطق روستایی این شهرستان اجرا شده است و حدود ۴۲ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

رئیس اداره گاز گناباد با اشاره به اینکه ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل گازرسانی مناطق روستایی گناباد در سال جاری تخصیص یافت، ادامه داد: با صرف این میزان اعتبار گازرسانی به ۱۳ روستای بخش‌های مرکزی و کاخک شهرستان گناباد در مجموع به طول ۱۰۵ کیلومتر در دست اجرا است.

نجاتی بیان کرد: در این چهارچوب ۶۴ کیلومتر خط انتقال گاز و ۳۱ کیلومتر گازرسانی در شبکه‌های داخلی ساختمان‌های روستا‌های گناباد انجام می‌شود. با اجرای گازرسانی به ۱۳ روستای بخش‌های مرکزی و کاخک گناباد، همه مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.