آیت الله سعیدی:

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان موجب رشد و شکوفایی کشور می‌شود

خطیب جمعه قم گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تقویت بخش‌های علمی موجب رشد و شکوفایی کشور و حل مشکلات می‌شود.

آیت الله سید محمد سعیدی خطیب جمعه قم در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه قم با اشاره به ظرفیت‌های کشور در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و تولید علم افزود: در سایه پرچمداری علمی رهبر معظم انقلاب، بسیج ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از استعداد‌های جوانان و نخبگان این شرکت‌ها دستاورد‌های بسیاری در حوزه‌های امنیت غذایی، سلامت، تولید و صنعت، امنیتی، دفاعی و الکترونیک بدست آوردند.

وی افزود: پشتیبانی و حمایت از این شرکت‌ها که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم قرار دارند تحقق بخش شعار ما می‌توانیم و ترسیم کننده دورنمای روشن از آینده ایران اسلامی است.

امام جمعه قم همچنین با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی که با تکیه بر ایمان و از خودگذشتگی آحاد مردم در بهمن ۵۷ به ثمر نشست گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و منتظران امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با توکل بر خداوند و تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی در برابر توطئه‌های روز افزون دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایستاده اند و از این مسیر عقب‌نشینی نخواهد کرد.

آیت‌الله سعیدی همچنین ایام پرفیض اعتکاف را فرصتی مناسب برای خودسازی و نزدیکی به خالق هستی و زدودن آلودگی‌ها و گناهان دانست و افزود: حضور جوانان و نوجوانان در این آیین دینی سرمایه‌ای بی بدیل برای کشور است که باید از این فرصت برای تقویت مبانی دینی و انقلابی در این نسل‌ها استفاده کرد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار