افزایش ۲۵ درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲میلیون و ۳۷۵ هزار و ۶۴۱ مسافر طی ۱۰ ماهه امسال در این استان خبر داد که این میزان حاکی از رشد ۲۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۱۹۴ هزار و ۲۴۰ سفر اظهار کرد: بیشترین سهم‌ جابجایی مسافر به ترتیب به شهرستان های زاهدان،زابل و سراوان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد مسافر یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۰ نفر درون استانی و یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۶۱۱ مسافر به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت ۶۳ شرکت حمل و نقل مسافری در استان تصریح کرد: بیش از ۴هزار دستگاه انواع وسائط‌نقلیه‌ عمومی مسافر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری در سیستان و بلوچستان در حال خدمت رسانی به مسافرین محترم هستند.

باقری در خاتمه یادآور شد:مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکتهای حمل و نقل مسافری و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات در اسرع وقت رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
ازکیفیت جاده ها و تلفات جانی و تصادفات هم آماری بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
سهمیه سوخت رو کم کردید توقع دارید ملت با الاغ و شتر سفر کنند
Iran (Islamic Republic of)
سعید ریسی
۰۰:۳۱ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
اکثریت مردم مسافرت کردن تو این شرایط سخت اقتصادی بخاطر بیماری و همچنین برای کار به شهرستان ها
آخرین اخبار