زلزله‌های صبح امروز شنبه خسارت جانی و مالی نداشت/مصدومیت چهار نفر براثر زلزله

فرماندار قصرشیرین گفت: زلزله‌های ۴.۷ و ۳.۳ ریشتری صبح امروز شنبه که در فاصله زمانی بسیار کم از هم این شهرستان را لرزاند هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشت.

محمد حیدری فرماندار قصرشیرین گفت : به محض وقوع ۲ زلزله که در ۱۶ کیلومتری قصرشیرین به بزرگای ۴.۷ و ۳.۳ در ۲ فاصله زمانی کوتاه، ستاد مدیریت بحران به حال آماده باش درآمده است.

وی اظهار داشت: گروه‌های ارزیاب در منطقه حضور دارند و در ارزیابی اولیه از تمام دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و دهیاران در روستا‌ها تاکنون هیچ گونه خسارت مالی یا جانی از سوی دستگاه‌های ذیربط و یا مردم گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه زمین لرزه‌ها با شدت تمام و به طور کامل در قصرشیرین محسوس بود، اظهار داشت: دستگاه‌های امدادی نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت هرگونه اتفاق در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.

زمین لرزه خسارت نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: زمین لرزه شهرستان قصرشیرین خسارتی در پی نداشته است.

افشین یگانه اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۶:۱۵ زلزله‌ای با قدرت ۴.۷ ریشتر شهرستان قصرشیرین در استان کرمانشاه را لرزاند.

وی افزود: پس از وقوع زلزله تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند که خوشبختانه این زمین لرزه خساراتی را در پی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این زلزله در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب احساس شده است.

آماده باش نیرو‌های هلال احمرکرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده باش نیرو‌های هلال احمرکرمانشاه درپی زلزله غرب استان کرمانشاه خبر داد.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: در پی زلزله ۴.۷ ریشتری در ۲۰ کیلومتری قصرشیرین و ۲۷ کیلومتری سرپل ذهاب چهار تیم ارزیاب برای برسی خسارات جانی و مالی به شهر‌ها اعزام شدند و فعلاً هیچ خسارتی گزارش نشده است.

وی افزود: طبق بررسی تیم‌های ارزیاب در دهستان‌های الوند، نصر آباد، فتح آباد، سومار و طبق گزارشی که از دهیاران مناطق اخذ شد هیچ خسارات جانی، مالی و تخریبی خوشبختانه داده نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با تاکید بر آمادگی کامل نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت از عموم مردم خواست تا با حفظ خونسردی، اخبار و اطلاعات را از مراجع و رسانه‌های معتبر دریافت کنند

چهار نفر براثر زلزله مصدوم شدند

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از مصدومیت چهار نفر براثر زلزله صبح امروز شهرستان‌های غربی استان خبر داد و گفت: این چهار نفر در شهرستان قصرشیرین مصدوم شدند.

اکبر آزادی افزود: ساعت ۶ و ۲۱ دقیقه صبح امروز شنبه در حوالی قصرشیرین زلزله‌ای به بزرگی۴/۷ ریشتر بوقوع پیوست که بلافاصله تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام و به بیمارستان‌های منطقه اعلام آماده باش نسبی شد.

وی توضیح داد: طی ارزیابی‌های اولیه این حادثه تاکنون چهار مصدوم داشته است که با وسایل شخصی به بیمارستان قصرشیرین منتقل شدندو

آزادی افزود: هر‏ گونه‏ تغییر‏ در‏ وضعیت‏ نهایی‏ حادثه‏ متعاقبا‏ اعلام‏ خواهد‏ شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار