کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- زاگرب

شکست عباسی مقابل حریف چینی/ فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران به نقره رسید

رضا عباسی به مدال نقره وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی، جام اوپن زاگرب رسید.

دیدار‌های رده بندی و فینال اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب امشب (شنبه) در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد که رضا عباسی با شکست مقابل حریف چینی صاحب گردن آویز نقره شد.

در همین راستا در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر آدام پویلیک از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ هاوارد یورگنسن از نروژ را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عباسی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال مقابل هوسیوتیو از چین با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

دانیال سهرابی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ ماماداسا سیلیا از فرانسه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب لوییز اورتا سانچز قهرمان المپیک از کوبا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف چینی، سهرابی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار