بهره برداری از ۶ طرح آموزشی در مناطق روستایی سبزوار

همزمان با پنجمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ۶ طرح آموزشی در مناطق روستایی سبزوار با هزینه ۷۵ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

سیدولی‌الله حسینی مدیر آموزش و پرورش سبزوار روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌هابهره برداری از ۶ طرح آموزشی در مناطق روستایی سبزوار گفت: ساخت این مدارس با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، خیران شهرستان و انجمن جانبازان کشور صورت گرفته است.

  او افزود: این فضا‌های آموزشی در مناطق روستایی جلّین، کلاته سیفر، دولت آباد، کَسکَن، دامرود و پروند در بخش‌های مرکزی و روداب سبزوار به بهره برداری رسیده است.

 مدیر آموزش و پرورش سبزوار ادامه داد: با ساخت این مکان‌های آموزشی، بخشی از مشکلات کمبود فضا و فرسودگی مدارس در مناطق روستایی سبزوار برطرف شده است.

حسینی بیان کرد: یکی از مشکلات جدی آموزش و پرورش سبزوار، کمبود فضای آموزشی در مناطق حاشیه این شهر است که با همیاری نهاد‌های اداری شهرستان ۹ هزار مترمربع زمین برای ساخت مدرسه و فضای آموزشی در مناطق حاشیه‌ای شهر اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: با مشارکت سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری و با ورود خیران برای ساخت فضا‌های آموزشی، مشکلات نواحی حاشیه شهر تا حدودی برطرف می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوارتاکیدکرد : افزون بر یک‌چهارم جمعیت ۲۵۰ هزار نفری  سبزوار در مناطق حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی سکونت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.