کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- زاگرب

شکست ایمن طلب مقابل عنواندار جهان و کسب مدال نقره

سجاد ایمن طلب به مدال نقره وزن ۷۲ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی، جام اوپن زاگرب رسید.

دیدار‌های رده بندی و فینال شش وزن پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب امشب (یکشنبه) در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است که سجاد ایمن طلب با شکست مقابل سلجوق جان از ترکیه به مدال نقره وزن ۷۲ کیلوگرم رسید.

در همین راستا در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب دیگر نماینده کشورمان نیز که در همین جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ پاتریک اسمیت از آمریکا را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ جمال جومابایف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد روبرت فریتچ قهرمان اروپا از مجارستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ایمن طلب در دیدار فینال مقابل سلجوق جان دارنده مدال برنز جهان از ترکیه با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

امیر عبدی در رقابت‌های این وزن در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر والنتین پتیک از مولداوی را شکست داد. وی در دور بعد مقابل روبرت فریتچ قهرمان اروپا از مجارستان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.