کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- زاگرب

۹ پیروزی و ۲ شکست برای فرنگی کاران ایران/ رقابت یوسفی و قاسمی منجزی در یک چهارم نهایی

فرنگی کاران ایران در روز پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی، جام اوپن زاگرب تاکنون صاحب ۹ پیروزی شدند.

روز سوم و پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب امروز (یکشنبه) در شهر زاگرب کرواسی آغاز شد و نمایندگان اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۲، ۸۲ و ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر و به صورت دوره‌ای و در دو گروه برگزار می‌شود، پویا دادمرز در گروه A در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر ۲ آریتیوم دلانو از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور‌های بعد با نتیجه ۱۰ بر ۲ دالتون دوفیلد از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف اختیار باتیروف از ازبکستان می‌رود. محمدمهدی جواهری دیگر نماینده کشورمان نیز در گروه B در دور اول ۶ بر صفر مانجیت از هند را مغلوب کرد. وی در کشتی دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل دنیس می‌های از رومانی شکست خورد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ کایتو اینابا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لی گیو کائو از چین می‌رود. امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با راندون میراندا از آمریکا کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، امیر عبدی در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر والنتین پتیک از مولداوی را شکست داد، اما در دور بعد ۳-۲ مغلوب روبرت فریتچ از مجارستان شد. سجاد ایمن طلب دیگر نماینده کشورمان نیز که در همین جدول قرار دارد پس از استراحت، در دور دوم پاتریک اسمیت از آمریکا را ۳ بر یک شکست داد و در مسابقه بعدی به مصاف حریف ازبکستانی خواهد رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر تونجای وزیرزاده از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایوو اسویگلر از چک می‌رود. علیرضا مهمدی هم بعد از یک دور استراحت، با مارسل هین از دانمارک کشتی خواهد گرفت و در صورت پیروزی، نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی با هم روبرو خواهند شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد. علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۲ دانیلا سوتنیکوف از ایتالیا را مغلوب کرد. این دو کشتی گیر در مرحله بعد و در یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار