در جلسه هیات دولت مطرح شد:

۳ دستور رئیس‌جمهور برای مساعدت به زلزله‌زدگان خوی

استاندار آذربایجان غربی در جلسه هیات دولت نیازمندی‌های منطقه زلزله زده خو.ی را مطرح کرد.

استاندار آذربایجان غربی با حضور در هیات دولت، گزارشی از سفر آیت‌الله رئیسی به شهرستان خوی و نیازمندی‌های منطقه را مطرح کرد و پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان از زلزله، مساعدت برای بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده مردم و استمهال بازپرداخت وام‌های دریافتی را از جمله دستورات رئیس‌جمهور در سفر به شهرستان خوی عنوان کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز گذشته در جلسه هیات دولت از خدمات انجام شده توسط نیرو‌های هلال احمر و نیرو‌های مسلح و بسیج در زمینه امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله زدگان خوی تشکر و قدردانی و بر ضرورت بازسازی و نوسازی مسکن مردم تاکید کرد.

آیت الله رئیسی صبح دیروز بدون اطلاع قبلی از تهران عازم منطقه زلزله زده شهرستان خوی شد تا شخصا پیگیر نحوه رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان باشد که بلافاصله در بدو ورود مستقیم به اردوگاه اسکان اضطراری ولیعصر این شهر رفت و همچنین در جمع مردم روستای بدلان خوی حضور یافت و از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی قرار گرفت و مشکلات مردم را شنید.

زمین لرزه‌ای به بزرگای ۵.۹ شنبه شب - ۸ بهمن ۱۴۰۱- شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند. با وقوع این حادثه اعضای دولت، نیرو‌های ارتش و سپاه و گروه‌های جهادی بلافاصله در میدان حادثه حضور یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.