آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه در شهرستان اقلید فارس

با حضور معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس پروژه‌های عمرانی شهرستان اقلید با اعتباری بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.

محمد فرخ‌زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس که همزمان با دهه مبارک فجر به شهرستان اقلید سفر کرده و بیش از ۲۰ پروژه عمرانی این شهرستان با حضور او آیین افتتاح و کلنگ زنی شد.

معاون استاندار فارس در حاشیه این سفر یک روزه با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان اقلید بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان است، عنوان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلفی همچون سیستم‌های آبیاری نوین، راه‌های شهری و روستایی، پروژه‌های عمرانی آموزشی، توسعه فناوری، مسکن روستایی و آبرسانی به مرحله بهره برداری رسیده است.

پروژه آبیاری نوین (کلاسیک ثابت)، دبیرستان ۳ کلاسه برکت، فاز دوم شرکت کشت و صنعت صبح امید زاگرس در روستای خنجشت، ایستگاه اقلیم شناسی خودکار سده، تکنولوژی اینترنت ۴ جی مشترکین همراه اول در روستای سیر بانو، تجهیز و بهره برداری از چاه شرب آهکی سروستانی شهر بالا و نصب و راه اندازی دکل همراه اول روستای آب باریک از جمله پروژه‌هایی است که با حضور فرخ‌زاده به بهره برداری رسید.

در این سفر همچنین کلنگ آغاز عملیات ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در مسکن مهر اقلید و روستا‌های خنجشت، سه قلات و شهر آشوب توسط معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس به زمین زده شد.

به گفته فرخ‌زاده توجه به مناطق کمتر برخوردار روستایی و تامین نیاز‌های مغفول مانده در این مناطق از جمله مهمترین محور‌های در نظر گرفته شده از سوی دولت سیزدهم در دهه فجر برای شهرستان اقلید در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار