بهره‌برداری هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان طرح در مشهد

فرماندار مشهد گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۱۳۱ طرح عمرانی و خدماتی با صرف هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان اعتبار در مشهد به بهره برداری رسید.

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: در این ایام همچنین عملیات اجرایی ۲۷ طرح نیز آغاز می‌شود که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن‌ها ۲ هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان برآورد شده است.

او افزود: افتتاح گلخانه آستان قدس رضوی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد تومان، افتتاح کارخانه تولید پتو با ۲۹۸ میلیارد تومان و احداث یک هتل آپارتمان درجه سه با هزینه ۲۷ میلیارد تومان از جمله مهمترین طرح‌های به بهره برداری رسیده در این ایام است.

فرماندار مشهد ادامه داد: آغاز عملیات بهسازی جاده مشهد-سرخس با ۷۰۰ میلیارد تومان و آغاز ساخت مرحله سوم شهرک مهرگان در قالب ۱۳۴ واحد مسکونی با ۱۰۷ میلیارد تومان از جمله مهمترین طرح‌های کلنگ زنی دهه فجر در شهرستان مشهد است.

داوری بیان کرد: از مجموع طرح‌های افتتاح شده و کلنگ زنی شده ۷۰ طرح به ارزش سه هزار و ۵۱۲ میلیارد تومان مربوط به شهر مشهد است.

او تصریح کرد: به جز شهر مشهد ۵۶ طرح در بخش مرکزی افتتاح شده یا عملیات ساخت آن آغاز شده است و این تعداد در بخش‌های احمدآباد و رضویه نیز به ترتیب ۲۱ و ۱۱ طرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.