بارش برف و باران مهمان کرمانشاه

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بارش برف و باران و وزش باد در هفته جاری در سطح این استان ادامه دارد.

سعید قاسمی رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای بارشی از بعدازظهر امروز تا اواسط روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده، به تناوب سبب وزش باد و بارش برف و باران در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه، در نیمه غربی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل نفوذ جریان‌های شمالی و سرد شدن لایه‌های زیرین جو، بارش علاوه بر نواحی سردسیر و گردنه‌های برفگیر، به تدریج در مناطق معتدل به شکل برف مشاهده خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: وزش باد که طی ساعاتی از اواخر وقت امروز و فردا (سه شنبه) نسبتاً شدید خواهد بود؛ سبب نفوذ غبار بخصوص به نواحی غربی استان می‌شود.

قاسمی افزود: متوسط دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته به تدریج کاهش می‌یابد و کاهش دما، که شرایط را برای تشکیل مه، بویژه در اوایل روز و در مناطق سردسیر و معتدل فراهم می‌کند در روز‌های جمعه و شنبه محسوس خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کوزران با ۲ درجه زیر صفر سردترین و خسروی با ۱۷ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.

قاسمی تاکید کرد: طی همین مدت دمای هوای کرمانشاه بین سه و ۱۱ درجه بالای صفر در نوسان بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار