دستگیری اعضاء باند سارقان خودرو در محلات

پلیس محلات در عملیات دستگیری باند سارقان خودرو در این شهرستان، سه دستگاه پراید مسروقه کشف کرد.

سرهنگ رضا جنتی فرمانده انتظامی محلات از کشف سه دستگاه پراید مسروقه ودستگیری ۳ نفر اعضاء باند سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا جنتی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان محلات قرار گرفت.

سرهنگ جنتی افزود: با حضور میدانی مأموران و تحقیقات صورت گرفته و تقویت گشت‌های انتظامی، سرانجام خودرو مسروقه در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان محلات شناسایی و توقیف و هر سه نفرسرنشین خودرو دستگیر شدند.

او ادامه داد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده متهمان که دارای سابقه و اعتیاد شدید به مواد مخدر بودند و پس از هماهنگی‌های قضائی صورت گرفته، متهمان به ۳ فقره سرقت خودرو در شهرستان محلات و استان‌های همجوار اعتراف که ضمن کشف ۳ دستگاه خودرو پس از تکمیل پرونده هر سه نفر روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی محلات گفت: مالکان خودرو‌ها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.