معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: ۷۶ درصد از طرح‌های پیشنهادی تایید شده، طرح‌های تقاضا محور بوده است.

سید محمد صادق موحد اظهار کرد: طرح‌های توسعه مسئله محور از سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرده و با کمک سازمان‌های مرتبط تا به امروز ادامه داشته است.

او افزود: طرح هفتم توسعه مسئله محور شهید احمدی روشن به همراه حمایت از رویداد‌های مسئله محور برای ایجاد جریان حل مسائل کشور و الگویی جدید و قابل استناد و هدف اصلی برای دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

موحدی بیان کرد: در دوره طرح هفتم توسعه مسئله محور شهید احمدی روشن راهبرد اصلی بنیاد ملی نخبگان حمایت از طرح‌های مسئله محور است. بالغ بر ۱۹۰۰ پیشنهاد برای رویکرد این دوره انجام شده که تنها ۵۰۰ پیشنهاد تایید شد.

معاون آینده سازان ادامه داد: ۷۶ درصد از طرح‌های پیشنهادی تایید شده، طرح‌های تقاضا محور بوده است. در طرح هفتم توسعه مسئله محور شهید احمدی روشن بالغ بر ۳۰۰۰ دانشجو می‌توانند حضور داشته باشند.

او افزود: از ابتدای اجرای این طرح ۱۲۳۵ هسته نخبگانی تشکیل شده است. در این دوره ۴۷۶ هسته تشکیل شده است که از این تعداد ۳۶ هسته بر اساس ایده تقاضا محور بوده است. 

او اضافه کرد: در دور اول طرح هفتم توسعه مسئله محور شهید احمدی روشن ۶ هسته مساله محور بوده است و این تعداد در هفتمین دوره به ۴۷۶ هسته ارتقا یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.